Trenings motivasjons bilder

Heihei! har ikke hatt tid til å blogge på en stund, er så opptatt med jobb,lekser og trening. Jeg har laget noen motivasjons bilder, som jeg selv skal følge litt iallefall. Kanskje du også vil det! Når man skal trene og få muskler eller få bort fett, da er mat veldig viktig!. Og om du skal få bort fett, slutt med brus og alle de sukkerbombene du får i deg. Om man trener vær dag er det viktig med frokost, lønsj og en banan eller yougurt etter trening. Sjokolademelk og banan er en veldig bra ting etter trening, når jeg fikk høre at sjokolademelk var en sund ting etter trening, trodde jeg ikke på det. Men det er faktisk forskere som har forsket på det. haha. Om du trener vær dag er det farlig med bare et måltid, om du tror du går ned ved å spise et måltid så tar du veldig feil. Og om du ikke spiser etter trening, så tar kroppen av det du skal ha og gjør slik at det ikke blir så mye muskler. Kanskje du føler deg tykk igjen når du spiser etter trening, men du blir jo selvfølgelig ikke tykk igjen. Men om du går å kjøper deg en burker og en brus, hva var vitsen med å trene da egentlig? Dere kan friste dere alt det fette og sukkert, men det er lurt å kutte ned litt etter litt om du skal bli tynn eller få muskler. Håper dere fikk noen tips av det jeg skrev, ikke at jeg er så proff med slike ting, men har fått gode råd av personer som trener værdag osv. 




Trener du mye? 
Fikk du motivasjon?
Var det brae tips? 

3 kommentarer

Sifre
-19.11.2012 kl:21:46


herlig inspirasjon! jeg trente mer før når jeg gikk på friidrett :-)
emilydiary
-19.11.2012 kl:21:46


veldig bra tips :D
Martine Kristine - Makeup blogg
-20.11.2012 kl:16:27


Bare Innom for å ønske deg en fin Tirsdag, og håper du får en fin dag videre ^^

Skriv en ny kommentar